Vše o nákupu a reklamaci


Výměna velikosti

Nesedí Ti velikost? Žádný problém! Zboží Ti bez problémů vyměníme.

Jak postupovat:


  • Zboží včetně kopie faktury vlož do krabice a připrav k odeslání.
  • Balíček odešli na adresu: Company can be FIT s.r.o.,Zengrova 131, Kolín IV, 280 02 Kolín
  • Proces vyřízení urychlíš, když nám dáš předem o reklamaci vědět na podpora@fitnesspohotovost.cz, nebo (+420)739 767 387


Vrácení zboží:


Jak postupovat:


  • Zboží včetně kopie faktury vlož do krabice a připrav k odeslání.
  • Balíček odešli na adresu: fitbest.cz, Přísnotice,Přibická 247,Žabčice 66463
  • Určitě nezapomeň k balíčku připsat číslo účtu pro vrácení peněz a správné kontaktní údaje

 



Doplňující informace:

  • Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vrať do 14-ti dní od obdržení balíčku. 
  • Standardní doba na vyřízení reklamace je 1 týden. Dle obchodních podmínek máme 30 pracovních dní na vyřizení reklamace.


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhej kontaktovat: 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: (+420) 739 767 387

Nebo napiš na: podpora@fitnesspohotovost.cz